În cazul în care un agent a încălcat Regulamentul General al Serverului/Regulamentul helperilor, regulile bunelor maniere sau a refuzat să vă ofere ajutor într-un mod plăcut îl puteți raporta în această secțiune urmând modelul de mai jos.
Nickul tău:
Levelul deținut:
Helperul reclamat:
Motivul reclamației:
Dovezi clare (poze sau video):
Reguli suplimentare:
- orice reclamație adresată helperilor trebuie să conțină în titlu următoarele: „Plângere Nume Motiv” (Exemplu: Plângere Paun- Ajutor neacordat).
- orice reclamație care nu e bazată pe dovezi clare și concrete nu va fi luată în considerare.
- orice reclamație făcută la mișto sau în care se folosește un limbaj jignitor va fi respinsă și veți fi sancționați pentru ea.
- mai multe reclamații aiurea la adresa helperilor va duce la sancțiuni în cadrul forumului.
- adminii acestei secțiuni își rezervă dreptul de a sancționa orice persoană care nu are legătură cu topicul în sine și care face posturi fără rost.
- orice reclamatie care nu contine dovezi clare, va fi inchisa si autorul sau creatorul va primi warn.
- staff-ul o sa fie sanctionat si el daca vine cu argumente aiurea sau doar cu "pro/contra reclamatie", ca sa raspunda la reclamatie trebuie sa aiba un argument bine intemeiat.
- o sa sanctionam si "chat-ul in reclamatie", adica reclamatul zice ceva, reclamantul da quote cu altceva, iar reclamatul si din nou reclamantul, asteptati un raspuns de la responsabilul cu reclamatiile.
!! Membrii nu aveti voie sa dati reply, doar cel reclamat, reclamantul si martorii (daca exista) +1 warn